Languages

Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish va taqdim etilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash choralari ko‘rildi

Uzbek

2019 yilning I choragi davomida O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan ko‘rib chiqilgan murojaatlarning 16 tasi asosli (korxona aybi bilan) ekanligi aniqlandi va ushbu asosli murojaatlarning kelib chiqishiga sababchi bo‘lgan “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali tomonidan 10 nafar hamda “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiali tomonidan 2 nafar xodimlariga nisbatan intizomiy choralar ko‘rildi.

Shuningdek, Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan kelgusida ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifati buzilishi va asosli murojaatlar yuzasidan keskin choralar ko‘rilishi to‘g‘risida “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali va “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiallariga ogohlantirish xatlari taqdim etildi.

Inspeksiya yangiliklari

O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat...

O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat...

Bugungi kunda yurtimizda korrupsiya, “mahalliychilik”, “urug‘-aymoqchilik”, poraxo‘rlik kabi illatlarga...

Soha yangiliklari

Qirg‘iziston iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurash bo‘yicha davlat xizmati Bishkek shahri byudjetiga...

Kiberjinoyatchilar Bolgariyada soliq yig‘imlari va ijtimoiy to‘lovlarni boshqaruvchi Daromadlar...

Applening iOS 13 operatsion tizimida har qanday insonga qurilmada qayd etilgan yozuvlar,...

E'lonlar

“Unitel” MChJ xabariga ko‘ra, 2019-yil 19-iyul kuni soat 00:00 dan 07:00 ga qadar (II bosqich),...

“Unitel” MChJning xabar berishicha, 2019-yil 18-iyul kuni soat 00:00 dan 07:00 ga qadar Nukus...

“Unitel” MChJ xabariga ko‘ra 2019-yil 14-iyun soat 00:00 dan 06:00ga qadar Samarqand viloyatidagi...